Helpdesk – Jak pracovat s aplikací technické podpory

Aplikace Helpdesk (dále jen HD) je umístěna na adrese https://helpdesk.vario.cz/. Uživatelé software Vario k ní přistupují prostřednictvím internetu a prohlížeče, nebo přímo z nabídek prostředí systému Vario:

Podmínkou používání je (mimo jiné) registrace uživatele e-mailem, heslem a sériovým číslem programu Vario.

Na jeden e-mail uživatele může být registrováno více klientů (člověk ve více firmách s podporou HD), při přihlašování k HD je pak možné vybrat firmu, ke které se uživatel přihlašuje.

Tlačítko Technická podpora – Helpdesk (moderní vzhled)

Registrace a přihlášení

  • Otevřete internetovou adresu HD některým z postupů výše.
  • Vyplňte registrační formulář a klepněte na tlačítko Registrovat.

Helpdesk – Vyplňte registrační formulář a klepněte na tlačítko Registrovat

 

  • Po vyplnění registračního formuláře se přihlásíte do HD e-mailem a heslem.
  • Klepněte na tlačítko Přihlásit.

Helpdesk – Po vyplnění registračního formuláře se přihlásíte do HD e-mailem a heslem

Ovládání a nastavení

  • Po přihlášení se nacházíte v pracovním prostředí aplikace HD.
  • Pomocí volby Nový požadavek položíte dotaz.
  • Volbou Přehled požadavků sledujete nebo vyhledáváte všechny své dotazy.
  • Volba Správa osob umožňuje vidět všechny osoby přihlášené pod vaší firmou a upravovat je.

Helpdesk – Po přihlášení se nacházíte v pracovním prostředí aplikace HD

 

  • Po kliknutí na volbu NASTAVENÍ máte k dispozici další funkce, které zatržením (vyplněním hodnoty) aktivujete.

Helpdesk – Po kliknutí na volbu NASTAVENÍ máte k dispozici další funkce

Položit otázku

  • Po otevření Nového požadavku můžete do pole „slovo” zadat hledaný výraz, např. „Zaúčtování mezd” a kliknout na prohledat. Systém vám v nové záložce zobrazí veškerou dokumentaci z našich webových stránek obsahující toto slovo.

Helpdesk – Po otevření Nového požadavku můžete do pole „slovo” zadat hledaný výraz

 

  • Do pole Předmět zapište titulek dotazu např. „Mzdy – Tiskový formulář Nemocenské pojištění” a stručně popište potíže.
  • Poté klepněte na Odeslat.
  • Od pracovníka technické podpory obdržíte odpověď.
  • Jestliže situace vyžaduje vaši další reakci, klikněte na Doplnit.

Helpdesk – Do pole Předmět zapište titulek dotazu

 

  • Zapište text odpovědi. V případě potřeby klikněte na Příloha pod textovým oknem a přidejte potřebný soubor.

Helpdesk – Zapište text odpovědi

Historie vašich dotazů

  • Po přihlášení do aplikace HD uvidíte všechny své dotazy.

Helpdesk – Po přihlášení do aplikace HD uvidíte všechny své dotazy

 

V případě nejasností doporučujeme zobrazit dokument nápovědy z prostředí Helpdesku, nebo nás kontaktujte, rádi vám poradíme.