Servisní smlouva

  • Řešíte často dotazy související s vašimi specifickými pracovními postupy ve Variu nebo zákaznickými úpravami, které pro vás byly realizované?
  • Rádi byste spolupracovali s konzultantem, který dobře zná vaše firemní zvyklosti a vaše Vario?
  • Aktualizace a ostatní údržba kolem Varia vás neúměrně zatěžují?
  • Potřebujete technickou podporu nad rámec běžné pracovní doby?

Efektivním řešením pro tyto potřeby je Servisní smlouva (SLA).

Se servisní smlouvou získá vaše firma následující individuální výhody:

Vlastní konzultant

Jeden konzultant, který bude po zvolenou dobu k dispozici pro řešení vašich požadavků. Díky znalosti vaší firmy a již realizovaných řešení bude rychleji a s větší erudicí reagovat na vaše požadavky.

Zvláštní podpora pro zakázkové moduly nebo standardně nepodporované moduly

Technickou podporu je možno rozšířit i na moduly, které jsou určené pouze pro vás nebo na moduly, které používáte, ale nejsou v seznamu běžně podporovaných modulů.

Žádné starosti o údržbu Varia

Zajistíme vám komplexní podporu v podobě aktualizací, zálohování či kontroly dat, nemusíte se tedy o údržbu Varia vůbec starat. Možnou variantou je i podpora pro vašeho správce IT.

Individuální cena

Sami si určujete rozsah služeb, které budou součástí servisní smlouvy. Cenu si tedy můžete vybrat podle svých možností.

Rozdíly v poskytovaných službách Maintenance a SLA

Typ poskytované služby Maintenance SLA
Poskytování technické podpory ve všední den 8:00 - 18:00h ANO ANO
Řešení nefunkčnosti nebo chybových stavů Varia ANO ANO
Odpovědi na dotazy k používání standardních modulů a doplňků ANO ANO
Informace k základnímu nastavení Varia ANO ANO
Poskytování technické podpory mimo běžnou dobu NE ANO
Řešení nefunkčnosti nebo chybových stavů zákaznických řešení NE ANO
Odpovědi na dotazy k používání zákaznických řešení NE ANO
Informace a podpora individuálních nastavení Varia NE ANO
Vlastní konzultant NE ANO
Realizace aktualizací Varia NE ANO
Testování zákaznických řešení v prostředí nové aktualizace NE ANO

 

Veškeré detaily smlouvy a vaše požadavky konzultujte s vaším obchodním zástupcem.

 

Prosím kontaktujte mě, mám zájem o další informace k servisní smlouvě

 

Jméno:
Telefon nebo e-mail:
Vzkaz: