Vario Info: Vario bude na EET včas připraveno |
Zářijové novinky: s Variem bude napojení na EET snadnéVážení uživatelé, hlavním tématem pro všechny podnikatele je nyní příprava na elektronickou evidenci tržeb (EET). Pokud prodáváte přes Vario, nic řešit nemusíte. Vario bude na EET včas připraveno, pak už jen vložíte své autentizační údaje a máte hotovo. Na blogu najdete jako každý měsíc novou várku zajímavých článků. Přečtěte si o tom, kterých tří chyb se podnikatelé nejčastěji dopouští v kontrolním hlášení a jak vám pomůže Deník událostí ve Variu. V případové studii se dočtete o velkoobchodu StarDeco, kterému Vario pomohlo vyřešit potíže se sklady. EET v Altus VarioZcela novou funkcionalitou bude řešení pro EET. Postupně jej využijí všichni uživatelé Varia, kteří přijímají hotovostní platby, platby kartou, stravenkami a podobně. Rozšíření pro EET bude dostupné nejpozději v listopadové aktualizaci, kterou vydáme 22. listopadu 2016. Další upřesnění o řešení pro elektronickou evidenci tržeb budeme postupně doplňovat. Novinky na bloguUšetřete si klikání a vložte na úvodní obrazovku Varia příkazy na míru Šéf po vás chce pravidelně reporty zakázek v různých fázích procesu a vy je vždy lovíte “z hlubin” Varia. Pokud podobný popis platí i na vás, máme tip, jak si práci usnadnit. Vložte si časté příkazy na úvodní obrazovku, která ve Variu slouží jako základní plocha. Vario se přizpůsobilo našemu růstu, říká Martin Svoboda z velkoobchodu StarDeco Zatímco některé firmy hledají ten správný ERP systém dlouhé měsíce, ve StarDeco museli kvůli problémům se sklady vybírat opravdu rychle. Zvolili Vario a jsou s ním dodnes spokojení. Líbila se jim hlavně příznivá cena a otevřený systém, který usnadnil hledání dodavatele e-shopu. 3 nejčastější chyby, které firmy dělají při podávání kontrolního hlášení Pokud kontrolní hlášení zadáváte přes Vario, některých chyb se naštěstí nemusíte obávat. Vario před odesláním zkontroluje číslo finančního úřadu a automaticky se postará i o podání opravných hlášení. V souvislosti s DPH ještě upozorníme, že seznam nespolehlivých plátců už obsahuje více než 6000 subjektů. Proto doporučujeme nepoužívat volbu “Neověřovat na internetu” v nastavení kontroly “Nespolehlivý plátce.” Aktuální školeníPříjem na sklad, výdej z něj, práce s katalogem, inventura. To jsou základní hesla pro toto školení. Kromě toho se dozvíte i o propojení skladu s ostatními moduly. Školení ocení nejen uživatelé modulu Sklad, ale i ostatní, kteří si chtějí rozšířit vědomosti o Variu. Termín: 22. září, 9.00 - 13.00 Cena: 1700 Kč bez DPH Chci se přihlásit na školení >>
Naučíme vás vše, co potřebujete k operaci nákup - ukážeme vám, jak vypadá obchodní případ a jak ho správně zařadit do Varia. Také se budeme věnovat příjmu zboží na sklad nebo udržování katalogových položek. Termín: 4. října, 9.00 - 13.00 Cena: 1700 Kč bez DPH Chci se přihlásit na školení >>
Naučte se vytvořit fakturu a prodávat zboží přímo ze skladu. Na školení se dozvíte i to, jak zaevidovat do systému objednávku od zákazníka. Termín: 5. října, 9.00 - 13.00 Cena: 1700 Kč bez DPH Chci se přihlásit na školení >>
Pokud máte jakékoliv dotazy, kontaktujte, prosím, technickou podporu prostřednictvím aplikace Helpdesk nebo na telefonním čísle 236 190 100.
Tým Altus software |
|
|
|
Altus software s.r.o. |
Tel.: 236 190 190 |