Vario Info: Odesílejte do EET jen povinné účtenky a další novinky ve Variu

 

Vaše Vario je včas připravené na EET i nové statistiky

Vážení uživatelé,

jedním z nejdůležitějších témat pro podnikatele je v poslední době elektronická evidence tržeb. Je to proto jedna z věcí, na kterých jsme v únoru intenzivně pracovali. Podívejte se na všechny novinky, které naleznete ve svém Variu.

Nahoru

První únorová aktualizace Varia

V únoru jsme ve Variu upravili datové struktury. Znamená to, že se všichni uživatelé vašeho Varia musí odhlásit a pak znovu přihlásit, aby vám správně fungovaly databáze. V modulu Mzdy jsme aktualizovali statistické formuláře pro rok 2017, upravili způsob evidování vojenského cvičení a upravili dialog Srážka. Většina dalších novinek se týká EET. Nově si ve Variu můžete ručně vybrat, zda doklad odešlete do EET nebo ne, a odesílání zautomatizovat.

Zjistěte více o novinkách ve Variu >>

Nahoru

Druhá únorová aktualizace Varia

Těsně před startem EET se nám podařilo stihnout ještě několik úprav ve Variu. Nově si ve funkci Používání EET zahájeno nastavíte, od kterého data začínáte evidovat tržby. Díky tomu se obchodníci evidující od 2. fáze EET vyhnou tomu, aby jim Vario nabízelo k zaevidování starší doklady.

Projděte si další novinky, které vám zjednoduší EET >>

Nahoru

Novinky na blogu

5 EET problémů, které ze zákona snadno nevyčtete

Jestli přemýšlíte, jak evidovat prodej jídla a stravování, nebo zda poslat zákazníkovi on-line účtenku, podívejte se na náš souhrn. Vybrali jsme a vysvětlili několik EET témat, která finanční správa nepopsala v metodice k zákonu o EET dostatečně podrobně.

Přečtěte si řešení všech pěti problémů >>

Zjednodušte si obchodování se zahraničím. Vario přiřadí platby k účtům v různých měnách automaticky

Spousta českých firem běžně obchoduje se zahraničím a přijímá platby v různých měnách. V článku zjistíte, jak vám Vario pomůže automatickým přiřazením měn ke správným účtů. Díky tomu už nebudete nikdy platit velké poplatky za to, že jste omylem přiřadili například účet vedený v eurech k platbě v librách.

Přečtěte si článek a už nikdy neuděláte chybu >>

Seznamte se: 5 novinek v práci z domova podle novely zákoníku práce

Home office je stále oblíbenější zaměstnanecký benefit. Zákonodárci se na něj proto zaměřili v novele zákoníku práce. Přečetli jsme nové znění zákona za vás, vybrali to nejdůležitější a sepsali 5 základních informací, které vám o práci z domova nesmí utéct. Věděli jste například, že provozní náklady platí zaměstnavatel?

Zjistěte podrobnosti o práci z domova >>

Předejděte zbytečným chybám ve skladových zásobách. Pomůže automatická kontrola přijímaného zboží

Chybějící zboží na skladě nebo zjištění, že máte najednou vyšší ceny než konkurence. Takovým chvilkám se vyhnete, pokud necháte Vario automaticky hlídat váš sklad a dodavatele. Ušetříte si práci, protože Vario vás vždy včas upozorní třeba na to, že dodavatel zvýšil ceny.

Zjistěte více >>

EET? Vario vyřešilo novou povinnost velmi inteligentně, říká Josef Rubáš z KT UNICOS

Co nejdřív jsme se šli zeptat do terénu, jak se zákazníkům pracuje s EET agendou ve Variu. Jako u každé novinky jsme byli v Altusu velmi zvědaví, jak budou klienti reagovat. V klatovské firmě KT UNICOS jsme mluvili s jejím majitelem Josefem Rubášem a ten nás svým hodnocením EET agendy velmi potěšil.

Přečtěte si, co jsme se v KT UNICOS dozvěděli >>

Díky Variu nám vzrostl počet servisů o 10 %, říká Jan Kocián z Alkom Security

Jak se ve Variu pracuje ve firmě v bezpečnostní firmě, jsme vyrazili zjišťovat do pražské společnosti Alkom Security. Pochválili nás za moduly na míru a také jsme se dozvěděli, který ze základních modulů jim nejvíc usnadňuje život.

Podívejte se, který to je>>

Nahoru

Aktuální školení

Skladová evidence

Příjem na sklad, výdej z něj, práce s katalogem, inventura. To jsou základní hesla pro toto školení. Kromě toho se dozvíte i o propojení skladu s ostatními moduly. Školení ocení nejen uživatelé modulu Sklad, ale i ostatní, kteří si chtějí rozšířit vědomosti o Variu.

Termín: 21. března, 9.00 - 13.00

Další termín: 19. dubna, 9.00 - 13.00

Cena: 1700 Kč bez DPH

Chci se přihlásit na školení >>

 

První kroky ve Variu

Zorientovat se v systému vám pomůže naše základní školení. Naučíte se první kroky s Variem, pracovat s tabulkou agendy nebo se záznamy.

Termín: 22. března, 9.00 - 12.30

Cena: 990 Kč bez DPH

Chci se přihlásit na školení >>

 

Personální management

Usnadněte si personální agendu vaší firmy s Variem. Naučíme vás nastavit důležité funkcionality a pracovat v nich. Naučíte se zakládat nové pracovní pozice nebo evidovat pracovní úrazy.

Termín: 29. března, 9.00 - 13.00

Cena: 1600 Kč bez DPH

Chci se přihlásit na školení >>

 

Začínáme ve Mzdách

Mzdy jsou ve Variu snadné. Přijďte na školení a mzdová specialistka vás seznámí se základním nastavením systému, založením nového pracovníka a vytvořením a výpočtem mezd. A probere s vámi i další záležitosti, které se modulu Mzdy týkají.

Termín: 30. března, 9.00 - 14.00

Další termín: 26. dubna, 9.00 - 14.00

Cena: 2350 Kč bez DPH

Chci se přihlásit na školení >>

 

Příjem zboží, operace nákupu

Naučíme vás vše, co potřebujete k operaci nákup - ukážeme vám, jak vypadá obchodní případ a jak ho správně zařadit do Varia. Také se budeme věnovat příjmu zboží na sklad nebo udržování katalogových položek.

Termín: 6. dubna, 9.00 - 13.00

Cena: 1700 Kč bez DPH

Chci se přihlásit na školení >>

 

Pokud máte jakékoliv dotazy, kontaktujte, prosím, technickou podporu prostřednictvím aplikace Helpdesk nebo na telefonním čísle 236 190 100.

Přejeme vám pohodovou práci s Variem.

Tým Altus software

Nahoru

 

Altus software s.r.o.
Rubeška 215/1
190 00 Praha 9

Tel.: 236 190 190
E-mail: info@altus.cz
Web: www.vario.cz