Vario Info Services - 24.9.2009


Services
doporučit k odběru


Vážení uživatelé,

Dovolujeme si Vás informovat o změně termínu konzultačního dne pro Účetnictví a Mzdy na 3.11.2009.

 

- Konzultační den je připravován jako speciální školení „na přání“
- Konzultační den bude složen z Vašich konkrétních a předem zaslaných dotazů.
- V rámci Konzultačního dne se budeme věnovat problematice z Vaší každodenní praxe.
- Konzultační den budou zajišťovat naše specialistky na Mzdovou a Účetní problematiku.
- Konzultační den Vám nabízí možnost individuální konzultace za cenu hromadného školení.
- Konzultační den je naše společná příležitost ke sdílení poznatků

Vaše otázky na téma účetnictví, mzdy, majetek (a související agendy) pošlete prosím na emailovou adresu info@altus.cz nebo je zadejte v aplikaci HelpDesk. Své náměty označte heslem „Konzultační den“. Uveďte také v jaké verzi Altus VARIO pracujete.

Z Vašich dotazů postupně tvoříme časový harmonogram školení, který průběžně aktualizujeme na našich stránkách ZDE a kde také najdete veškeré doplňující informace o Konzultačním dni. Časový harmonogram bude finalizován nejpozději do 20.10.2009.

Aktuálně evidované dotazy:
- nastavení počátečních stavů, převod z jiného účetního programu (Účetnictví)
- Zadání Exekuce (Mzdy)
- Dohody o PP (Mzdy)

V případě zájmu o účast na Konzultačním dni se přihlašujte na našich stránkách ZDE. Po vytvoření finálního časového harmonogramu bude možno se zúčastnit i pouze jednotlivých tematických bloků (např. Personalistika, Účetnictví…atp), jednotlivých hodin nebo celého Konzultačního dne.

Pokud se k vám tato informace dostala a problematika Účetnictví a Mezd se Vás netýká, předejte prosím uvedené informace správným lidem, nebo nás informujte, s kým o těchto záležitostech komunikovat. Děkujeme.