Maintenance

Maintenance je servisní program, který zajišťuje uživatelům software Vario:

Nad tento standard poskytujeme individuální služby na základě zákaznického programu Dobře se známe (SLA).

 

Podpora a aktualizace Maintenance    SLA    
Technická podpora po helpdesku a telefonu ANO ANO
Aktualizace software Vario ANO ANO
Vlastní konzultant NE ANO
Volitelné služby podpory a správy NE ANO
Podrobnější srovnání

Technická podpora uživatelů

Služba technické podpory Vario je k dispozici v pracovní dny od 8 do 17 hodin.

Prostředky technické podpory

Služby technické podpory v rámci Maintenance

Technická podpora v rámci programu maintenance zahrnuje základní telefonickou a helpdeskovou podporu (podrobnější srovnání) a poskytujeme tyto služby:

  • Řešení nefunkčnosti nebo chybových stavů Varia,
  • informace k základnímu nastavení a používání Varia.

Individuální školení a konzultace k jednotlivým modulům jsou nad rámec technické podpory v rámci programu Maintenance. Rozšíření služeb technické podpory nad rámec Maintenance (např. podpora zákaznických řešení) je poskytováno na základě zákaznického programu Dobře se známe (SLA).

Pravidelné aktualizace software

Pravidelné aktualizace software jsou dostupné na našich webových stránkách. Stažení aktualizace je umožněno přímo z Varia. Aktualizace zajišťují soulad systému Vario s aktuální legislativou a technologiemi a obsahují také průběžná vylepšení (funkčnosti) programu Vario.

Seznam modulů a doplňků zařazených do programu Maintenance

Přechod do vyšších verzí Varia bez dodatečných licenčních poplatků

Při pravidelných úhradách servisního programu Maintenance je možný přechod do vyšších verzí Varia bez dodatečných licenčních poplatků. Pokud jsou s přechodem do vyšší verze Varia spojeny dodatečné servisní práce, jedná se o placenou službu.