Maintenance

Maintenance je servisní program, který zajišťuje uživatelům software Altus Vario 

Nad tento standard poskytujeme individuální služby na základě volitelné Servisní smlouvy (SLA).

 

Podpora a aktualizace Maintenance    SLA    
Technická podpora 5/10 ANO ANO
Aktualizace software Altus Vario ANO ANO
Vlastní konzultant NE ANO
Volitelné služby podpory a správy NE ANO
Podrobnější srovnání

Technická podpora uživatelů

Služba technické podpory Altus Vario je k dispozici v pracovní dny od 8 do 18 hodin (pro modul Mzdy od 8 do 17 hodin).

Prostředky technické podpory

Služby technické podpory v rámci Maintenance

  • Řešení nefunkčnosti nebo chybových stavů Varia
  • Odpovědi na dotazy k používání standardních modulů a doplňků
  • Informace k základnímu nastavení Varia

Rozšíření služeb technické podpory nad rámec Maintenance (např. podpora zákaznických řešení) je poskytováno na základě individuální Servisní smlouvy (SLA).

Pravidelné aktualizace software

Pravidelné aktualizace software jsou dostupné na našich webových stránkách. Stažení aktualizace je umožněno přímo z Varia. Aktualizace zajišťují soulad systému Altus Vario s aktuální legislativou a technologiemi a obsahují také průběžná vylepšení (funkčnosti) programu Altus Vario.

Přechod do vyšších verzí Varia bez dodatečných licenčních poplatků

Při pravidelných úhradách servisního programu Maintenance je možný přechod do vyšších verzí Varia bez dodatečných licenčních poplatků. Pokud jsou s přechodem do vyšší verze Varia spojeny dodatečné servisní práce, jedná se o placenou službu.