Účtujeme v Altus Vario

Termín 5. 12. 2017 9:00 - 15:00    Další termíny
Místo školení Rubeška 215/1, Praha 9 - Vysočany
Volných míst / Kapacita 10 / 10

Objednat školení

 

Obsah školení

Školení je určeno pro uživatele, kteří převážně pracují s modulem účetnictví. Projdeme nastavení a vedení účetnictví, zaúčtování dokladů, kontrolní mechanizmy, problematiku DPH a možnosti tisků.

Základní ovládání

  • Práce s tabulkou agendy
  • Práce se záznamy
  • Práce s tiskovými výstupy

Účetnictví

  • Nastavení modulu
  • Nastavení předkontací a knih
  • Funkce zaúčtování
  • Kontroly a opravy dokladů
  • Práce se saldem
  • Uživatelské nastavení Předvahy

DPH

  • Nastavení pro DPH
  • Správné pořízení prvotní dokladů z hlediska DPH (reverse charge, vyúčtování záloh a další)
  • Kontrola a tisk přiznání
  • Dodatečné přiznání
  • Kontrolní a souhrnné hlášení

Tiskové výstupy


Předpoklady účasti: účastník školení musí být účetní a uživatel systému Altus Vario.

 

Cena: 2.250 Kč / účastník / školení
Ceny jsou uváděny bez DPH.
Školení probíhá ve vybavené PC učebně.

 

Objednat školení

 

 

Další termíny

10. 10. 20179:00 - 15:0010 míst / 9 volnýchRubeška 215/1, Praha 9 - VysočanyObjednat školení
14. 11. 20179:00 - 15:0010 míst / 10 volnýchRubeška 215/1, Praha 9 - VysočanyObjednat školení
5. 12. 20179:00 - 15:0010 míst / 10 volnýchRubeška 215/1, Praha 9 - VysočanyObjednat školení

Zobrazit seznam školení