Jak na správu skladových zásob
Místo školení | on-line |
Obsah školení
Zjednodušte správu skladových zásob – Automatizujte objednávky s naším školením!
Máte problém s dostupností produktů na skladě a prodlužujete dodací lhůty zákazníkům? Nebo trávíte příliš mnoho času ručním zpracováváním objednávek? Pokud se vás toto téma týká, pak je toto školení přesně pro vás! Naučíme vás, jak efektivně automatizovat proces objednávání skladových zásob a ušetřit tak čas a energii, zatímco vaše firma bude mít vždy správné zboží na skladě.
V průběhu školení vám ukážeme, jak nastavit (polo)automatizované nástroje pro hromadné objednávání. Uvidíte, jak jednoduše můžete vyřešit problémy s dostupností a eliminovat riziko neuspokojených objednávek. Přestaňte se stresovat s ručními objednávkami a naučte se, jak si práci usnadnit.
Co se naučíte:
- Správné zadání a definice strategií – jak nastavit efektivní strategie pro objednávání a správu zásob.
- Nejčastěji používané strategie – jaké metody objednávání jsou nejvíce efektivní a jak je správně využít.
- Výpočet objednacího množství – jak správně vypočítat množství pro objednávky a zajistit, že nic nechybí.
- Nastavení průvodce objednáním – jak si nastavit automatizovaný proces, který vám ušetří čas a sníží riziko chyb.
- Podrobný návod na použití průvodce objednáním – praktické ukázky, jak využít nástroj na maximum.
Přihlaste se na školení a naučte se, jak jednoduše a efektivně spravovat skladové zásoby, abyste nikdy nezklamali své zákazníky a ušetřili spoustu času při objednávání!
Termín:
Požadovaný termín v pracovních dnech vždy mezi mezi 9 hod. a 16 hod., prosíme uveďte do pole "Poznámka" při zadávání přihlášky.
V průběhu školení bude čas i na Vaše dotazy. Pokud máte nějaké konkrétní náměty, pošlete nám je prosím předem, můžeme je přímo zařadit na program školení.
Cena: 2.000 Kč / účastník / školení
Ceny jsou uváděny bez DPH.
Účastník školení musí být uživatel systému Vario a měl by znát základní ovládání systému.