Dobře se známe

Zákaznický program pro uživatele, kteří chtějí individuální přístup.

Máte vlastního konzultanta, který Vaši firmu dobře zná, tak jako byste byli dobří známí. Díky tomu jsou řešení vymyšlená na míru, přímo pro Vás.

S Variem pak dokážete velké věci.

Co Vám program přinese?

Vlastního konzultanta

Osobní konzultant je přínosem, protože:

  • Zná detailně Vaši firmu, postupy i úpravy ve Variu.
  • Dokáže lépe doporučit, navrhnout či vymyslet vhodné řešení.
  • Může předávat zkušenosti z jiných firem.
  • Víte, na koho se obrátit.
  • Jako by to byl Váš dobrý známý – znáte se, takže zvedne telefon, i když by nemusel. Jednoduše víte, že se na něj můžete kdykoliv obrátit.

Odpadnou starosti s údržbou Varia

O údržbu Varia se postará zkušený konzultant. Aktualizace, úpravy tiskových formulářů či obnova při havárii – podobné starosti můžete hodit za hlavu. 

Telefonická podpora se zpětným zavoláním

Jsou všichni konzultanti na technické podpoře obsazení? Nevadí. My Vám zavoláme sami zpět.

Rychlé reakce na HelpDesku

Máte jistotu, že zkušený konzultant začne řešit Váš požadavek do dvou hodin.

Školení se slevou

Na všechna další školení Varia máte slevu 20 %.

Varianty zákaznického programu:

Typ poskytované služby Maintenance BASIC Comfort Comfort Plus Exclusive
Individuální konzultace
Osobní konzultant NE NE ANO ANO ANO

Zákazník má přiděleného svého konzultanta, který mu je k dispozici na mobilu či e-mailu.

Konzultace u zákazníka 0 hodin 6 hodin/rok
(1 návštěva)
12 hodin/rok
(2 návštěvy)
18 hodin/rok
(3 návštěvy)
24 hodin/rok
(4 návštěvy)

Minimální délka návštěvy jsou 4 hodiny.

Vzdálená pomoc s údržbou Varia 0 hodin 2 hodiny/rok 4 hodiny/rok 5 hodin/rok 8 hodin/rok

Čerpání probíhá po 30minutových blocích.

Telefonická podpora a HelpDesk
Základní telefonická podpora ANO ANO ANO ANO ANO

Dostupná v pracovní dny od 8-17 hod. Délka hovoru do 10 min.

Přednostní tel. podpora včetně zpětného volání NE NE ANO ANO ANO

Hovor je vyřízen přednostně před ostatními. Pokud se uživatel nedovolá na podporu, zavoláme mu zpět.

Základní HelpDesková podpora ANO ANO ANO ANO ANO

Reakční doba do 1 pracovního dne.

Reakční doba 2 hodiny na požadavek NE NE ANO ANO ANO

Reakční doba na nový požadavek v helpdesku do 2 hodin od zaevidování.

Vzdálená správa NE ANO ANO ANO ANO

Nárok na řešení zákaznických požadavků pomocí vzdálené správy. Délka vzdáleného připojení do 15 min.

Hromadná školení
Sleva na další hromadná školení NE 20 % 20 % 20 % 20 %