Dobře se známe
Zákaznický program pro uživatele, kteří chtějí individuální přístup.
Máte vlastního konzultanta, který Vaši firmu dobře zná, tak jako byste byli dobří známí. Díky tomu jsou řešení vymyšlená na míru, přímo pro Vás.
S Variem pak dokážete velké věci.
Co Vám program přinese?
Vlastního konzultanta
Osobní konzultant je přínosem, protože:
- Zná detailně Vaši firmu, postupy i úpravy ve Variu.
- Dokáže lépe doporučit, navrhnout či vymyslet vhodné řešení.
- Může předávat zkušenosti z jiných firem.
- Víte, na koho se obrátit.
- Jako by to byl Váš dobrý známý – znáte se, takže zvedne telefon, i když by nemusel. Jednoduše víte, že se na něj můžete kdykoliv obrátit.
Odpadnou starosti s údržbou Varia
O údržbu Varia se postará zkušený konzultant. Aktualizace, úpravy tiskových formulářů či obnova při havárii – podobné starosti můžete hodit za hlavu.
Telefonická podpora se zpětným zavoláním
Jsou všichni konzultanti na technické podpoře obsazení? Nevadí. My Vám zavoláme sami zpět.
Rychlé reakce na HelpDesku
Máte jistotu, že zkušený konzultant začne řešit Váš požadavek do dvou hodin.
Školení se slevou
Na všechna další školení Varia máte slevu 20 %.
Varianty zákaznického programu:
Typ poskytované služby | Maintenance | BASIC | Comfort | Comfort Plus | Exclusive |
---|---|---|---|---|---|
Individuální konzultace | |||||
Osobní konzultant | NE | NE | ANO | ANO | ANO |
Zákazník má přiděleného svého konzultanta, který mu je k dispozici na mobilu či e-mailu. |
|||||
Konzultace u zákazníka | 0 hodin | 6 hodin/rok (1 návštěva) |
12 hodin/rok (2 návštěvy) |
18 hodin/rok (3 návštěvy) |
24 hodin/rok (4 návštěvy) |
Minimální délka návštěvy jsou 4 hodiny. |
|||||
Vzdálená pomoc s údržbou Varia | 0 hodin | 2 hodiny/rok | 4 hodiny/rok | 5 hodin/rok | 8 hodin/rok |
Čerpání probíhá po 30minutových blocích. |
|||||
Telefonická podpora a HelpDesk | |||||
Základní telefonická podpora | ANO | ANO | ANO | ANO | ANO |
Dostupná v pracovní dny od 8-17 hod. Délka hovoru do 10 min. |
|||||
Přednostní tel. podpora včetně zpětného volání | NE | NE | ANO | ANO | ANO |
Hovor je vyřízen přednostně před ostatními. Pokud se uživatel nedovolá na podporu, zavoláme mu zpět. |
|||||
Základní HelpDesková podpora | ANO | ANO | ANO | ANO | ANO |
Reakční doba do 1 pracovního dne. |
|||||
Reakční doba 2 hodiny na požadavek | NE | NE | ANO | ANO | ANO |
Reakční doba na nový požadavek v helpdesku do 2 hodin od zaevidování. |
|||||
Vzdálená správa | NE | ANO | ANO | ANO | ANO |
Nárok na řešení zákaznických požadavků pomocí vzdálené správy. Délka vzdáleného připojení do 15 min. |
|||||
Hromadná školení | |||||
Sleva na další hromadná školení | NE | 20 % | 20 % | 20 % | 20 % |