Registrace nového uživatele do helpdesku Altus Vario
Komunikace s technickou podporou pomocí helpdesku přispívá k vyšší kvalitě, efektivitě a spolehlivosti technické podpory Varia. Helpdesk dovoluje individuální přístup k zákazníkům, zvyšuje dostupnost podpory a soustřeďuje veškeré informace o řešených požadavcích a průběhu řešení na jednom místě.
Helpdesk Altus Varia je dostupný na adrese http://helpdesk.vario.cz
Postup registrace nového uživatele do helpdesku
-
Zobrazení formuláře pro registraci nového uživatele
- Registraci nového uživatele provedete na adrese http://helpdesk.vario.cz.
- Zde kliknete na tlačítko REGISTRACE .
-
Registrace nového uživatele
- Při registraci zadejte sériové číslo Varia (Kde naleznete sériové číslo), jméno, příjmení, e-mailovou adresu a heslo.
- „Mobil” a „telefon” jsou nepovinné údaje, nicméně je doporučujeme vyplnit, abychom Vás mohli v případě potřeby jednoduše kontaktovat.
- Registraci dokončíte kliknutím na tlačítko Registrovat .
Kde naleznete sériové číslo Varia
Sériové číslo, které autentizuje Vaši registraci do helpdesku, zkopírujete z informačního okna O aplikaci Altus Vario nebo z okna doplňku Správce licencí na kartě „Obecné”.