Přijetí objednávky od zákazníka
V této sekci si vyzkoušíte evidenci objednávky od zákazníka. V terminologii Varia hovoříme o zakázkách a termín objednávka používáme, když posíláme objednávku našemu dodavateli.
Postup →
2.1 Otevřete agendu Zakázky [Naše firma: Testovací data].
2.2 Na kartě DOMŮ ve skupině Záznamy klikněte na ikonu Nový záznam.
- Nový záznam alternativně vytvoříte stiskem kláves Ctrl+N.
2.3 Vytvoří se záznam nové zakázky a otevře se detail dokladu.
2.4 Z rozbalovacího seznamu Kontakt vyberete zákazníka A - Storex.
- (Tento postup jste si osvojili v návodu Vystavení faktury. Pokud chcete zkusit něco nového, můžete do pole zadat IČ kontaktu 620927153. Vyhledá se stejný kontakt podle IČ.)
2.5 Přejděte na kartu Položky.
2.6 Do sloupce Produkt v tabulce položek zapište text Elektromontážní práce.
- (Tento produkt typu Služba jste vytvořili v návodu Přidání služby do katalogu. Jestliže jste tento krok přeskočili, zadejte službu Návrh řešení.)
2.7 Do sloupce Množství zadejte objednané množství, například 6 hodin.
2.8 Tím se vloží produkt z katalogu a vypočte se cena za zakázku.
2.9 Okno zakázky zavřete klepnutím na Uložit a zavřít
Nyní jsme zaevidovali zakázku. Po její realizaci můžeme provedenou službu fakturovat. Abychom zachovali přehlednost tohoto průvodce, prošli jsme jen základní možnosti. Pominuli jsme vytvoření nabídky, přidání dalších položek, slev a ani jsme neobjednali službu u subdodavatele. Tyto možnosti vám rádi předvedeme na osobní prezentaci.
Navazující dokument