Pracovní pomůcky
V této sekci si vyzkoušíte vytvoření pracovních pomůcek.
Postup →
1. Otevřete agendu Personální management [Naše firma: Testovací data].
2. Spusťte příkaz Pracovní pomůcky ze seznamu funkcí Nástroje agendy.
- Otevře se okno Pracovní pomůcky pro naplnění pracovními pomůckami (obr. a).
3. Na nový řádek zadejte název pracovní pomůcky, například Pracovní rukavice a na další řádek Pracovní obuv.
- Zatržítkem označte, zda se jedná o OOPP.
- Dále zadejte výchozí expiraci ve dnech.
- Do pole Výchozí popis zapište charakteristiku pracovní pomůcky.
4. Pracovní pomůcku můžete propojit s některým záznamem z agend Evidence majetku, Majetek neodpisovaný, Katalog a Zdroje.
- Klepněte na Uložit a zavřít
5. Na nový řádek dialogu pro naplnění číselníku přidejte další pracovní pomůcku.
Obrázek a): Dialog Pomůcky pro naplnění číselníku pracovních pomůcek.
Navazující dokument
Související dokument