Souhrn změn ve vydání 20111005
vydání: 20111005 - verze: 14
Hromadné vyskladnění a naskladnění skladových dokladů
V menu Agenda, v agendě Skladové doklady, jsou 2 nové příkazy
- Zaskladnit doklady a
- Vyskladnit doklady.
Příkazy zobrazí známý dialog na vystavování dokladů, který má tlačítko Zaskladnit, respektive Vyskladnit. Doklady lze vybírat pomocí 4 zobrazení. Zobrazení obsahují doklady určené k výdeji (příjmu) nebo doklady nevydané (nepřijaté) a to po dokladech nebo po položkách.
Nová nastavení souvisejících knih
Pro knihy agendy Vydané doklady lze nastavit nové souvislosti
- Dobropis - Vratka výdejky a
- Faktura - Vratka výdejky.
U knih v agendě Přijaté doklady přibyla volba
- Faktura - Vratka příjemky.
Nastavení slouží k automatickému přiřazení knih pro vystavení vratek z dobropisů nebo záporných položek faktur.
Zkopírovat zakázku
Funkce Zkopírovat zakázku do... a Zkopírovat nabídku do... byly upraveny tak, aby jejich použití bylo stejné jako u ostatních funkcí pro vystavení dokladů.
Z menu byly odstraněny duplicitní volby ...do nové zakázky a ...do stávající zakázky. Volba cílového dokladu se nyní provede až v dialogovém okně pro výběr dokladů.
Nově lze vybrat více zakázek (nabídek) najednou. Při vícenásobném výběru lze určit seskupení do jednoho cílového dokladu podle kontaktu.
Nově lze též zvolit zobrazení Položky ke kopírování, které umožňuje vybrat jednotlivé položky, které se mají kopírovat.
Způsob úhrady ze zakázky na fakturu
Při fakturaci zakázky se přenese na fakturu údaj Způsob úhrady a další údaje (Splatnost dní, Ceník, Sleva, Kategorie cen a Úrok). Pokud se ze zakázky vystavila výdejka a výdejka se fakturovala, nepřenesl se do faktury údaj Způsob úhrady ze zakázky. V tomto vydání je oprava, která zajistí přenos tohoto údaje i při fakturaci prostřednictvím výdejky.
Tiskový formulář Přenesená DPH rozšířen o pokladní doklady
Do tiskového formuláře Přenesená DPH se zahrnovala pouze zdanitelná plnění z faktur a dobropisů. Nyní se zahrnují též plnění z pokladních dokladů.
Okno vystavených dokladů upraveno
Okno se seznamem vystavených nebo upravených dokladů, které zobrazuje seznam dokladů vystavených hromadně (např. funkcí plnění zakázek, fakturace výdejek apod.), bylo upraveno.
- Je možné měnit velikost okna.
- Při zobrazení náhledu tiskového formuláře se okno minimalizuje, aby nepřekáželo náhledu.
Rozsah podle Filtru v okně Tisk
Seznam filtrů v okně Tisk (Soubor/Tisk...) byl upraven.
- Volbu "Zadat kriteria..." lze vyvolat tiskem jako dosud nebo nově tlačítkem [...] ještě před tiskem.
- Oddělovač uložených filtrů v seznamu "----------" byl nahrazen textem "Uložené filtry:".
- Po změně uložených filtrů se seznam obnoví.
Analogicky byl upraven seznam filtrů v okně Export dat (Soubor/Export dat...).
Zobrazení Měsíční fakturace - oprava sloupce Měsíc
V zobrazení Měsíční fakturace se ve sloupci Měsíc nezobrazovala hodnota. V tomto vydání je zobrazení opraveno.
Rozvaha anglicky a německy
Bylo opraveno podbarvování řádků v pasivech, opraveny české nadpisy na stranách 3 a 4 a řádek 102 byl přesunut na stranu 3.
Kritérium účet v tiskových formulářích
V dialogových oknech pro nastavení kritérií tisku pro tiskové formuláře Hlavní kniha, Hlavní kniha pohyby, Předvaha a Přehled zúčtování bylo upraveno vstupní pole pro zadání čísla účtu. Byla odstraněna vstupní maska a doplněna kontrola na překročení nastavené délky analytiky. Kritérium čísla účtu v záhlaví tiskového formuláře je zformátováno podle nastavené délky analytiky.
Aktualizace nápovědy Altus Vario 12
V dokumentaci Varia a v souboru nápovědy volaném klávesou F1 z aplikace Vario, v období od 21. 9. do 4. 10., byly přidány a nebo aktualizovány následující dokumenty:
Nové dokumenty |
Významně aktualizované dokumenty |
Průvodce plněním zakázky (popis dialogu) |
Doplněné dokumenty |
Vytvoření nového záznamu v katalogu produktů |
Dočasně nedostupné a připravované dokumenty |
|